Fredag <3

Så var det fredag igen :)
och jag är ledig....tjohoo

Tänkte faktiskt göra något så tråkigt som att städa lite :)
Det behövs verkligen...men först:

Frukost, Pw och hemma träningen :)

Jag tränade igår efter Olgas program på gymmet och det var svårt, roligt, tufft
och det känns i kroppen idag kan jag säga......
Det kommer att ta ett tag innan alla nya rörelser sitter :)

Vågen idag:



minus 0.3 kg ...inte så mycket kanske men minus :)

Som jag skrev i några inlägg tidigare så är boven att jag smaskat för mycket frukt.
Frukt = godis

Jag är nöjd :) Minus 2.3 kg på 2 veckor.

Nästa gång jag väger mig blir om 14 dagar då det nästa helg är lång helg och vi är i stugan.
Om jag inte packar med mig vågen förstås......

Ha en skön fredag

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: