Onsdag 17 augusti

Vad segt det var för mig att börja blogga igen..........glömmer bort ibland att jag har en :)
Hur som helst.....Nu kör vi

Hur kul är det att ställa sig på vågen efter semestern???



Hm...ja ungefär så kul :D

Bara att börja om från början igen då......Ni som följer mig vet att jag gör det :)
börjar om både nu och då och kommer ingenstans
men nu så tror jag att jag hittat en balans hur jag ska äta :D

LCHF med lite kollisar....Lite Olga Rönnberg stuk = coachen jag anlitade i maj :)
eller anlitade ...jag hade en konsultation med henne.

Jag tänker så här nu att blir jag sugen på knäckebröd så tar jag det men försöker att undvika
pasta,ris,potatis och socker så mycket det bara går.



Än så länge har jag inte orkat ta mig till gymmet men morgonpromenader blir det :)
mellan 45 - 60 minuter.

annars då? ganska skönt att börja jobba, komma igång med vardagen och rutiner.
Igår var det bowlingträning som gick bra :) och varför det gick bra just i går har jag en teori om
jag har nämligen träffat en livscoach Carola Liva Lind men det ska jag prata om en annan gång.

NU är det promenad :)

KRAMMMM






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: