Gränna

Lite bilder från våra 2 veckor i Gränna :)



Jonathan på bryggan...tänk att jag fick med mig han ner :)



Ja, mina älskade skor var med...



Fin närbild på Jonathan



Mindre fin närbild på mig
(därför gjorde jag bara en liten bild)



Filmtean från Norge





Det var riktigt kul att sitta på andra sidan och kolla in dem.....



Lite jobb oxå...



Jonathan slappar....



Vi fick besök av Ninja, Emmelie och Erik :love:
De stannade 2 nätter och sov i tält



Ninja väntar på att få åka båt



Bye bye mormor :)

Emmelie med sin lilla familj åkte hem på onsdagen och de tog med Jonathan. Sedan på lördagen kom min bror och hans fru.
Ingemar och Göran skulle fixa nytt tak (min bror är plåtslagare) och Tina och jag..ja..vi skulle bara sitta och vara vackra



Nu ska det blir nytt tak på boa.



Jag hamrar och spikar och bygger en.........



Min bror på taket

Göran och Tina stannade ett dygn :)
På måndagen kom Johanna och Tindra (vecka 2)



Ingemar och Tindra myser i partytältet



Dax att städa upp och göra  iordning...vi väntar besök



Ett X tittade förbi (mina stora barns pappa)



Fix och trix



En vännina till Johanna kom ner till oss med sin familj :) De tältade en natt.....Tindra och Moa badar och Linn
tittar på :)



På väg in till Gränna för att shoppa glass :P



men först stannade vi för att titta när de tillverkar polkagrisar.....och utanför en karusell som måste testas :)



Hej och hå



Vi åkte ner till hamnen och parkerade på campingens parkeringsplats.......20 minuters kö för biljett *Grrr*
Funkade inte att betala med mynt!!



Motorcykel måste man prova....



Tindras glass :P



Ingemars glass :)
Jag åt en vanlig mjukglass med lakrits strössel :)

Ja, det var våra 2 veckor i stugan :)

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: