semester från allt :)

Nu har jag haft semester i 2 veckor och tiden går så fort...men jag har 3 veckor kvar.
Semester....då menar jag semester från allt.......

Jag har INTE tränat, jag har INTE gjort bra matval :(
och det har blivit ett och annat glas vin.

Känner nu att det är dax igen att ta tag i lite av det i alla fall. Varför ska jag vara lat och inte röra på mig?
I dag blir det att planera lite för resten av veckan och sedan sätta fart :)

NU blir det ägg frukost :P


Postat av: Johanna

Hej! Har du hållt på med lchf länge? Gått ner mycket? Jag har väldiga problem med min vikt. Väger alldeles för mycket. Har testat olika saker. Har gått ner men har inte lyckats hålla det. Måste hitta något som känns bra för mig. Mvh Johanna!

Postat av: Enna

Ewa har man semester så har man;) NJUT NU!!;)

http://ennizen.blogg.se/
2011-08-05 @ 01:47:35






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: