Tre små ostfrallor

Jag bakar *tre små ostfrallor* :P
Så goda...har Ni inte bakat dessa så  tycker jag absolut att Ni ska :)
Äter Ni enligt LCHF och saknar bröd...då är de perfekta :)



Det här behöver du för 3 små ostfrallor:

 

1 ägg

1 dl pofibrer

1 dl vatten

salt

½ tsk bakpulver

1 msk fiberhusk

1 dl riven ost

 

Gör såhär:

Knäck ägget i en bunke och tillsätt pofibrer, vatten, salt, bakpulver och fiberhusk. Riv även osten och blanda ner i smeten.

 

Låt svälla i ca 20 minuter..det ska bli som en fast deg.

 

Rulla till 3 st bullar och lägg in i ugnen på 200 grader i ca 20 min eller till de fått lite färg.

 

Skär upp på mitten och låt svalna. Bre sen på ett lager med smör och valfritt pålägg.

 

Postat av: sara

Det låter kanon. Ska antagligen åka på en veckas semster till Side med min mamma enbart för att vila upp oss, njuta,sola,bada och shoppa. Även umgås och mysa runder så jag hoppas och tror detta är ett bra ställe :) Kram

http://shansson.blogg.se/
2011-07-29 @ 10:48:20






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: