En kort helg i stugan

Efter att jag jobbat i lördags förmiddag så åkte Johanna och jag till Mjölby
för att hämta Ingemar som också jobbat.
Därefter till Ödeshög för lunch sedan vidare till Gränna och vårt paradis Roten.



För att klippa gräset går det åt 2 öl :) enligt min man :)



Kan så vara.....



Johanna och jag städade gäststugan = Boa :D







Ja man kan hitta lite av varje.....



Vinpaus



Lite plantering hann vi med...



väldigt söt



Lite grillning på lördagskvällen är inte helt fel



Fläskkarré ......som blev helt perfekta



Johanna kokar blomkålsmos

Till det hade vi också sallad och tzatsiki....väldigt gott!!
På söndagen åkte vi hem igen vilket var svårt då det var perfekt väder och man önskade man hade semester.

KRam
Postat av: AnCi

Mysigt det ser ut! Fläskkarré blev det hos oss oxå...

Jag ville inte heller åka hem från torpet igår i finvädret... Ses på onsdag!



Kram AnCi

http://nyanotta.blogspot.com/
2011-05-23 @ 08:04:17






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: