måndag

Japp då var man tillbaka på arbetet och dagen har varit stressig (som vanligt när jag jobbar)

Började med ögonkliniken i linköping i morse...skulle vara där 07,45 men kom inte in till läkaren förrän 09,20 *Grrr*
säger jag bara men det är så typisk ögonkliniken....alltid får man vänta där. Nu hade jourläkaren blivit sjuk
men är det ingen som informera sjuksköterskerna på ögon........förräns kl. 09.00 ...oopss var är läkaren???

hur som helst efter det så hem till Motala igen och till clas ohlsson för att köpa en mus till min laptop :)
då min kraschade igår.

hem och fixa lite lunch

jobbet och Ni kan ju tänka Er hur det ser ut när man varit hemma ca: 3 veckor *Grr* där med.

Efter jobbet hämtade jag Lotta och vi drog en sväng till gymmet och där drämde jag huvudet i en stång.
Nu räcker det!!!

Eksem
Herpes i ögat
och en bula i huvudet

bara att bita ihop och se glad ut :)

I morgon en ny dag med nya möjligheter



KRAM






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: