God Morgon

God morgon denna onsdag !!

Det var ett tag sedan jag bloggade :(
Jag har haft en halsinfektion och legat nerbäddad i soffan
hela förra veckan :bigeyes:

Det blev ett och annat såpa program :)

Nu är jag på G igen men hostar som en galning fortfarande.....bara att bita ihop.

Här kommer några kort från lördagens match i bowling som
 vårt lag TEN PIN CLUB vann :thumbup:







Min goa vän Lotta på G



Mitt lag TEN PIN CLUB till höger :)

Sen var det en annan sak......enda sedan jag kom hem från Turkiet har jag tänkt att börja träna på gymmet men jag har i princip varit halv dålig hela tiden.....6 veckor :mad:

Förkylning, eksemet och nu halsinfektion. jag blir så trött på allt detta.
Nu blir det nya försök nästa vecka :)
Håll tummarna att jag är FRISK då

Ha en skön onsdag

PS: I dag skulle det visst komma snö DS.
Kramizz Ewa







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: