Mary Kay möte

Hade en helt underbar eftermiddag igår:)

Jag bjöd hem mina goa vänner på Mary Kay möte. Super trevligt.
Tjejen som höll i det och säljer Mary Kay´s produkter heter Anna


Lotta, Annelie, Helen, Lena-Karin och så Anna









Tjejerna shoppade loss ganska bra tycker jag...ja, även jag :P

Rengöring, dagkräm, foundation....ja allt för ett vackert ansikte :)

Nu blir det ett oljebad och kl. 11.00 ska jag vara på vårdcentralen för att träffa en tobakssköterska :)

Spännande, spännande

Ha en skön måndag
Kramizz Ewa

Postat av: Enna

Jag ÄLSKAR Köpenhamn:) Hade det inte för att det varit så förbannat DYRT att o i DK hade jag lätt flyttat dit:) men vi har ju så nära till Dk vi som bor i Malmö:) Hehe

http://ennizen.blogg.se/
2010-11-05 @ 15:42:54






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: