Äntligen!!

Äntligen har Lotta och jag hittat och köpt resväska :)



Vi köpte resväskorna på Rusta i Linköping endast 199:- 

Vi tog en shopping runda i går (måndag)
Jag hämtade Lotta tidigt så drog vi in till Linköping i min lilla blå :)
Hittade resväskor med en gång och då fick vi ett problem :bigeyes:

Vad ska vi göra nu då??

Tillbaka till Motala och in på Eva shop som säljer bad och underkläder.
Provade en massa bikinisar och vi skrattade så vi nästan tjöt...såg inte kloka ut
Det hängde över både här och där

Jag lovar...i höst blir det träning :)

Köpa ny bikini...lägger jag ner!!!

Det blev lunch på Med eller utan :)
Vi tog var sin bakad potatis (aja baja ewa) och vad händer när jag äter kollisar???

ONT I MAGEN!!

Körde hem Lotta och sedan jobba några timmar.
När jag kom hem blev det ägg, räkor och bregott till kvällsmat :P



Mumma kan jag säga!

Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: