*RESAN*

Den här boken ska jag börja läsa idag :)



Detta är berättelsen om resan hem


År 1992 fick Brandon Bays veta att hon hade en tumör  stor som en fotboll i magen och hon kastade sig in i en märklig, djupt självanalyserande och till sist frigörande healing resa.

Resan leder oss direkt till det som är roten  till varje långvarigt problem och ger oss redskap för att äntligen och definitivt lösa dem.

Vad säger Ni om det? Låter väl väldigt intressant.

Tänkte mig att jag skulle börja läsa den i kväll men jag blir störd hela tiden :thumbdown:
När man ska läsa en sådan bok måste man ha lugn och ro.......men jag gör ett nytt försök
att lägga mig tillrätta i soffan med boken.

Har fått låna boken av min vän Carina och hon är riktigt riktigt duktig på det här med healing och andevärlden och jag vill lära mig massor.......om att heala sig själv.

Mycket jobb framöver för Ewa :)

Ha en skön kväll 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: