Mitt i veckan :)

God Morgon :)

Onsdag och mitt i veckan alla redan.
Hua vad fort tiden går.

Jag har haft en jobbig vecka med mina sår i ansiktet :( En riktig tjur Lisa har jag varit.
Ingen lust att blogga......ingen lust med något
men men nu är det bättre och humöret oxå :)

Jag måste bara visa vad jag köpt till mig och till min *mentor* Carina:



Så säger Carina till mig....

att till vilken fråga du än får från andra,eller saker du "bör"göra-att fråga dej själv inne i huvudet,
ÄR DETTA I KÄRLEK TILL MEJ?
Det handlar inte alls om att du blir en egoist då,utan det är i respekt till din kropp o själ
och det vinner alla i din närhet också på i slutändan.

Dessa ord jobbar jag med :)

Stjärnorna beställde jag från www.nindigosrum.se

Sedan måste jag bara visa vad jag håller på med nu:

OBS!!! TANTVARNING!!!!



Snyggt eller????

Så himla roligt!

Lite bilder från helgen då jag hade besök av alla barnbarnen :) dock inte på samma gång.



Fredagkväll kom Tindra som fick snagga Ingemar :)



På lördagen kom Ninja :).......och



*bonus barnbarnet* Mio :)



och på söndagen kom Hugo :)

Farsdag har det varit oxå :love:



Fredrik, Ingemar, Min pappa :love: Johanna, min bror Göran och Tina



Emmelie, Fredrik och min goe man Ingemar



Mamma och Emmelie som inte vill vara med på bild



De små liven :) Ninja, Tindra, William (min brors barnbarn) och Mio.


Ha en underbar onsdag

Kramizz Ewa

Postat av: Sophie Lange
Postat av: Ewa Svensson

Visst gör vi det Sophie <3 love you/Kram mamma

http://ewaslchf.blogg.se/
2010-11-17 @ 10:22:11






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: