Sommar Bilder

Lite bilder från sommaren 2011



Så här kan det se ut en sommardag nere i stugan.....besök av barn och barnbarn :love:



Johanna och Liam



Liam 4 månader



Ninja



Elin och Hugo



Lite bad också :) Erik, Ninja, Tindra och Sebastian



Tindra hälsar på hästarna :)



skål!! Mycket vin har det blivit i sommar :P men gott är det.



Tindra väntar på sin kompis = Ingemar



Besök i Gränna centrum. Dax för fika :P



Ja det fanns lite att välja på



Johanna hittar kantareller på tomten :)



Jobbat har vi också gjort.......

Sen till något helt annat :)
Jag fick besök härom dagen av denna lilla figur....



Inte ofta man ser en igelkott....jag fick dra undan soffan för att kunna fota honom och då fick jag städat där bakom...för Ni ser väl dammet

KRam
Postat av: Anonym
Postat av: Ewa Svensson

Hej Lotta!! Tack för titten <3 även om ditt inlägg inte syns här så kommer det till min mailbok /KRam

http://ewaslchf.blogg.se/
2011-08-14 @ 10:21:39






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: