Torsdag den 10 mars



Min frukost so far :) Kaffe med vispad grädde!!

Efter ett par veckor med vanlig kost och hetsätning :( så återgår jag till mitt kära LCHF igen.
Magen tar verkligen stryk av kollisar och Ni som äter enligt lchf vet ju att det första som
rättar till sig är ju magen :)

Frukost/brunch blir oopsies som jag bakade i går kväll...längtar...

Lunch idag blir det med min kusin Helen och som tur är så äter hon enligt LCHF metoden oxå.
Blir Ströget eller Hugo´s



Lotta Bersbo!

Som Ni vet så skadade jag foten förra onsdagen och har därför inte tränat men
kväll blir det träning ihop med min vän Lotta

Ska bli skönt faktiskt!!

För ett par år sedan anlitade jag en PT :) fick tränings och matschema av henne...
Dax att leta fram det :)

Nu kommer jag inte att äta så men det skulle vara kul att träna lite hårt igen och
få lite resultat.

Det blir en resa till Turkiet i september :)
Kunde vara roligt att va lite tajtare då..

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: