Facebook

Vad jag älskar mina vänner på FB :)

Jag har en sluten grupp där som jag kallar:

Lite Coaching Hos Facebook =LCHF

Den gruppen tänkte jag ha för mina vänner som äter enligt lchf så inte alla andra behöver se när vi snackar mat.
I dag är det 128 st medlemmar!!!
Sååå kul!!

Man får så mycket pepp där så det är bara inte sant nästan :)

Så här skrev jag i morse i FBgruppen:
Som Ni vet så brukar jag fuska hej vilt nästan varenda helg...ibland varenda vecka :) så i princip står jag på samma vikt idag som i början av januari när jag startade denna grupp ♥ MEN hur är man i huvudet?? Problemet är inte att gå ner i vikt...problemet är att jag tillåter mig både det ena och det andra .....Har ingen större övervikt så att säga ca; 5 kg +......kanske tycker man att det inte är så farligt. Hur som helst så bestämde jag mig ännu en gång att nu får det vara bra EWA!!! Jag mår bra av Lchf :) Så igår var det dag 1 igen och vips så försvann 0,7 direkt.......Nu måste Ni mina vänner peppa mig så jag forsätter att vara duktig ♥♥ Anette, Anna, Marie, Jessica, Goranka, sarah och Tea o alla andra......stötta mig nu sötisar ♥♥ Love u

Nu när jag tittade in hade jag fått 41 kommentarer :D

Snacka om vänner!!
Ja det var pepptalk till max :love:

Ja så i fall Ni som kommenterat läser min blogg så vet Ni att jag ska var strikt nu och känner mig
så peppad tack vare ER.:thumbup:

KRAMMMM!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: