Min helg :)

Tänkte jag skulle visa bilder från min morgonpromenad

som jag går när vi är i stugan :)

 

Ja då har vi svängt av åt höger...

 

2 km grusväg har vi framför oss

 

svängt vänster och 1 km asfalt...

 

Nu går jag upp mot Östanå gård

 

Så ser Östanå gård ut

 

Nu svänger jag vänster förbi ladan....

 

hej och hå....

Lite ego bilder

 

 

så går jag förbi alla bä..

förbi en sommarstuga

sjön Bunn på höger sida

Tillbaka på *min gata*

sväng höger...

Man kan ana stugan där framme...

Framme :)

denna runda tar ca: 1 timma

 

Jag är så besviken på mig själv efter denna helg :(

Trots att jag gått denna runda så har jag gått upp 1½ kg.

Jag äter och dricker för mycket om helgerna...håller detta på kommer jag aldrig att nå mina mål

Bara att starta om idag .....igen då för det är inte första gången

 

Kanske det blev för mycket av detta??

eller så var det allt det andra som slank ner

Bara att ta tag i delmål 1 igen då

 

 

 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: