Göran 60 år

Min älskade bror Göran fyllde 60 år midsommardagen
25 juni



Ja må han leva....


Ja må han leva uti hundrade år...



Bosse och Robin



Max  och Kristian



Elin, Sebastian och Liam



Liam vet inte vad han fått syn på men skelar gör han



Jessica och Hilma



Min brors barnbarn William



Sebastian, Ingemar, Emmelie och Erik





Bröderna Marcus och Emil



Min brors son Mikael



Min brors som Mattias









Lite av det goda



Mamma och pappa



En O P Andersson



Bland andra min brors barnbarn Ebba som plockar åt sig en köttbulle



snygga jag



Hugo och Ingemar



Lina och pappa



NU sjunger vi för Göran....



Hm..vem ser vi här då Emma, Emma, Tina, Max, Krister och Marcus





Vart tog alla vägen??? eller har de inte kommit än?



Jonathan (som alltid dummar sig) och Johanna



Min brors barnbarn Max

TÅRTORNA!!







NÅGRA AV PRESENTERNA!!





kaffe maskin



Soda streamer





Roliga kort....



Och så avslutar vi med ett kort på mina barnbarn....





Ninja och Tindra

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: