Sjukskriven

Jag har en längre tid haft stora problem med mitt eksem i ansiktet.
När jag ringde till hudkliniken förra veckan så hade de inga tider :(
men jag fick en telefontid med min hudläkare. Dock var det över en veckas väntetid även där.

Nu ringde hon igår och jag fick beskriva hur jag hade det med eksemet
och hon tyckte jag skulle köra en pencillinkur och vara sjukskriven.

Vi pratade en stund och sedan la vi på :)
Jag glömde fråga hur länge jag skulle vara hemma.......men intyget kommer
på posten antingen idag eller i morgon.

Fundera på om jag ska ta och köra ett Zumba pass??



Jag har 2 st olika och tänkte köra zumba express som är *bara* på 20 minuter
Det lär bli mycket vevande med armar eftersom jag inte kan passet :)

På med sportbh och gympa dojjor :)

See u
Postat av: Anitha Bergh






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: