Så typiskt mig :(

Så typisk mig...nu har jag tjurar några dagar och skitit i att köra Lchf....
man kan säga att jag smaskat på :)

och vad händer då?

(anledningen till att jag tjurat ligger hos tandläkaren nu )

Jo de ynka 1,3 kg som jag lyckats pressa mig ner efter en vikt uppgång på 5 ,3 kg
är tillbaka :(

Jag slutade röka den 14 november :) väldig glad för det och det går jättebra
men som sagt + på vågen. Ganska lätt kommer de dit oxå.

Så i dag får jag börja om............hm.....
Vilket jag är ganska van vid :)

Min söta vän Lotta  :)



Ett kort från i somras :)

Jo som sagt min vän Lotta slutade röka i slutet av september och har oxå gått upp i vikt.
Hon var hemma hos mig i går kväll så nu jäklar amalia ska vi gå ner kilona......
kan man vara envis och sluta röka ska man väl för hundan oxå kunna gå ner i vikt.

Vi satte ett måldatum....långt fram......dvs. den 19 juni ska vi ha den vikt vi trivs i.

Visst låter det bra!!!
Ha en skön torsdag
Kram

Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Bra att du anstränger dig för att köra igång igen... det är ju det som är så bra med LCHF. Man bara kör igång igen så får man neråt igen!! :)



KRAM

http://niiinis.blogg.se/
2011-01-20 @ 09:52:21






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: