Min helg

Då har man varit ledig 4 dagar och dessa gick fort. Vi har haft fullt upp med både det ena och det andra :)
Här kommer mina 4 lediga dagar i bilder.



Mitt barnbarn Tindra har varit på besök :)



Hon spexade till det lite och jag tog en serie kort på henne.



På fredagskvällen var det dax för den här lilla tomten att sova över :)



Vi städade bort julen och det gick undan när Ninja var med....



Hon spexade oxå framför kameran :)





Sedan blev det dax för taco´s och Ingemar fick hjälp .....



Ninja i sin fina pyjamas



Lite mys



Min goe man kopplar av efter julgrans plundring med ett glas rött.



På lördagen kom Johanna och Tindra på besök och jag tog den
här fina bilden på kusinerna :)



Johanna



Ingemar och jag var på invigningen av Korpen i nya lokaler :)
Det kommer att bli väldigt bra att träna där.

En nystart för mig kanske.......

Söndag:



Fick besök av en liten prins vid namn Hugo



och prinsens mamma Elin



Eftermiddagen bjöd på kalas för Mio som blir 3 år på onsdag :)
Grattis!!
Mio är en bonus barnbarn kan man kallad honom.





Tårtorna har barnen fått gjort själva :D
Blev bra tycker jag och de smakade mums!!

Ha en bra måndag
KRam







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: