påsk

Vilken påsk Ni :) Helt underbar!!

Här har det varit fullt med folk dels pga att Jonathan fyllt 17 år och att vi alltid
på påskafton äter kalkon.
Denna påskafton tog jag inte några bilder för jag har en hel uppsjö av kort när samma folk sitter och äter :)
Några kort från långfredagen:



Jonathan med sin farmor :)



Jonathans faster Pyret



Första fikan på altan :D

Sophie och Patrik kom till oss på påskafton och sov över :) jätte kul!! De bor i Västerås.
Tog ett kort kort på Sophie när hon håller lille Liam :love:



Liam är 2½ vecka

Påskdagen efter att Sophie och Patrik åkt hem tog vi cyklarna och cyklade ner till min bror och hans fru :)
Årets första grill



Ebba, Mikael och Lina



Max och Jessica



Jonathan vid grillen



Mikael och Ingemar



ja nästan hela gänget



Den som ville ha fick ta .....



Min bror Göran



Ja vad säger Ni??? Min bror och hans frus bil

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: