Min förmiddag med Lotta 27/4

Ligger lite efter med bloggandet mycket annat nu......men här är Lottas och min förmiddag ons 27/4.



Lotta landade vid mitt köksbord en stund innan vi drog ner till stan :)
Hon pratar med sin syster Lena-Karin om vår Turkiet resa kan jag tro......



Flott åkte vi oxå :) Ja bilen har ett namn men det har jag glömt ...



Nu ska det bli snygga naglar..........jag får sitta och titta på..avundsjuk *pust* nejvars..jag tänkte träna ett par gånger till på bowlingen men sen blir det snygga naglar här oxå.

Det går inte att ha långa naglar och spela bowling :(



Nej Lotta....kanske lite för långa....:D



Slutresultatet!! Supersnyggt :thumbup:



Lunch på Cafe Ströget :P Tacosallad!!



Sedan åkte vi nerkabbat hem till mig där Lotta släppte av mig och for vidare...
Tack för en härlig förmiddag :love:

Kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: