Helgen i stugan

Vi har haft en helt underbar första helg i stugan :) men först på fredags förmiddagen så
åkte jag ner till stan för att plocka ögonbrynen på en salong :) snyggt blev det!!
Efter det ner till biblioteket för att se mitt barnbarn Tindra och hennes klass uppträda :D





Lilla sötis :love:

Efter bibblan blev det en sväng till Eva shop :) En liten butik med fina underkläder men varför jag gick dit är för att jag blivit vän med tjejen som jobbar där :) Ann-Catrin
Ja och hur har vi blivit vänner då??
Jo jag har en sluten grupp på Facebook som heter:
Lite Coaching Hos Facebook = LCHF
och där är hon med :) Vi är nu 134 st medlemmar som peppar varandra i lchf.
Hur som helst så ville jag träffa henne Irl.
Vi bestämmde en date över en kopp kaffe på onsdag.

ja senare så drog vi i alla fall ner till stugan och för en gång skulle så kom vi iväg skapligt :)
Det tar ca: 1 timme......

Efter att ha baddat, fått igång kylskåpet, tänt eld i spisen osv......



SKÅL!!! Mitt älskade rödvin :P



Min goe man :love:



och mina fina sockar :)



Så härligt vid morgon kaffet på lördagen :)



Så här ser det ut när jag står vid grinden



Nu står jag vid lilla stugan :)



Nämen...vad hittade jag??



En slapp och skön eftermiddag vid husknuten



Jag stickar lite........ser Ni mitt vin glas? På eftermiddagen :D Götth!!!



Mitt lördags godis :love: det var gott kan jag säga.....

Klarade helgen bra utan en massa kollisar och fusk :9

När vi kom hem på söndagen och efter att vi packa upp och duschat var jag tvungen att hälsa på mitt nya barnbarn Liam :D När vi kom dit var de ute. Hugo ville leka lite i parken.



Lilla goa Hugo :love: träffade en litem tjej att leka med



Min son Sebastian med sin son Liam...Liam är en hungrig liten krabat :) bröstmjölken räcker inte
till så det blir ett mål tillägg ibland

ja det var min helg det. Fort gick de. Nu ny vecka och nya möjligheter.
Här ska tränas. spelas bowling och njuta av livet.

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: