Turkiet :love:

NU kommer dom :)
Korten från Turkiet...



Norrköping flygplats nästa....


Incheckningen



Nu börjar vår semester :)



Lite i magen behövs oxå...



På plats





En evig väntan på väskorna ch jag sms:ar min man att vi är framme i Turkiet nu :)



Hotellrummet :) Lotta packar för stranden



Tidig morgon..först på beachen



Lena-Karin



Det blev en hel del av dessa :P



Goa Lotta :)





Systrarna :love:



Bästisarna :)










Lena-Karin i sin nyinköpta bikini



Lotta och jag i våra gamla bikinisar



nariga läppar...då gäller det att smörja :) Fast kanske inte så mycket*ASG*



Lena-Karin har den perfekta kroppen....lite avis är jag allt



Vår lilla altan.....roligt hade vi



På väg till Side centrum





Jag och Lotta köpte väskor :)



Här inne spenderade vi ganska mycket tid :)



3 vänninor på semester.......härligt!



Gågata hotellet











Ögonbryns plockning



Alla gjorde vi manikyr :)



Sista frukosten :(







Flygplatsen Turkiet








Här var några av ca: 500 bilder :) Inte lätt att välja.....
kommer att lägga upp lite mer..... lite då och då

Ha en bra måndag

Kramizz Ewa








Postat av: sara

Hey. Du som har varit i Side i Turkiet. Hur var det där? Är det fint, bra shopping, stränder, restauranger, nattliv osv? :) Kramar

http://shansson.blogg.se/
2011-07-29 @ 02:05:05






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: