Upplands Väsby Stockholm

Jag har varit i Stockholm på STR höstmöte i dagarna 3 :)
Här bjuder jag på lite bilder:



Vi hade sviten :)



Pyret slänger sig på MIN säng :)



snygga jag!!



Snygga Kajsa!!





Vackert eller hur?





Föreläsning Anna Skipper Väldigt intressant :)



Pyret och Kajsa relaxar....


Ja även jag fick ligga där :)

 vi kollade en stund på tv innan det var dax att gå ner och prata lite med Anna skipper :)



Liten kö var det men jag fick en pratstund med Anna :)
Hon rekommenderade mig ett utrensande pulver och hon ville att jag skulle maila henne
så skulle jag få en lista över vad jag ska äta i 6 månader för att bli bra i mitt eksem.



En annan form av relax :)  som heter Mariestad :P



Skål :)



Oopss!



Innan vi åkte hem på fredagen en föreläsning med Tina Thörner :)

Kramizz Ewa







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: