Helgen 6-7november

Vi har tillbringat helgen i vårt kära paradis *Roten*

Snacka om att det var kallt när vi kom ner i fredag *Brr* och det var  becksvart!!
Men snart spred sig värmen från vedspisen och en hel drös med värmeljus :)



Skål :P Mitt kära rödvin var med..



Likaså min käre man :love:



Den kära spisen



Jag vill ta en bild på hur mörk och mysigt det lyste i salongen :) men attans vilken blixt jag hade i kameran.



Lördag förmiddag: Nu mina älskade vänner Lotta och Lena-Karin :) Nu har jag börjat med att sätta
 in alla  kort från Turkiet

På eftermiddagen kom Emmelie och Fredrik på fika :)



Mycket plats är det inte....



Fredrik

Måste bara visa hur det går när man missköter sina blommor



Då växer de så det knakar :)

Kunde inte ta några kort på söndagen, batteriet i kameran tog slut :(
Det var så vackert ute, solen sken och det var minus grader.

Ha en skön måndag
Kramen Ewa







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: