Min onsdag

Vilken dag!! Jag ska ju ta det lugnt men så blev det inte :(

Först åkte jag till charlottenborg och hämtade ett paket på Ica där.
Hur de nu kan skicka paketet till Charlottenborg när jag bor i Bråstorp är en gåta.
Jag har skickat efter gardiner till sommarstugan från Jotex och brukar alltid få
mina paket till Ica maxi. Ja ja....

Vidare till apoteket i stan skulle hämta mer salva till mitt eksem.
Då hade de den inte hemma ...vidare till apoteket på lasarettet där fanns den :)
Stannade till en stund på mitt jobb för att hämta lönen :)

Nu till Ubbes för fikabröd och sedan till bokhandeln Ny pärm och register
till mina viktiga papper :)

Hem till Lotta för lite fika. Nu äntligen lite lugn och ro.....vi fikade och pratade i 2 timmar :love:

Sedan åkte jag till Skolgårda och hämtade min son. Vi hade bestämt att vi skulle till stan
titta på kläder och luncha. Kom på att jag inte hade några pengar till parkerings automaten så hem och
hämta det sen till stan. In på JC där Jonathan hittade en jeansjacka direkt :) vidare till Team sportia
och där hittade vi joggingbyxor :)

Vi gick därefter till Texas för lunch. Jonathan tog hamburgare och jag tog Tacotallrik  *MUMS*
jag tycker Texas blivit sämre sedan de bytte ägare :(
Hur som helst ........Nu åker vi hem :)

När jag kom hem blev det soffan en stund och en kopp te :)
Efter en stunds avkoppling fixade jag mig en Wraps och laddade dvdn med Sex and the city



6 avsnitt hann jag med :)

Lånade boxen av Lotta :love:

Fick en uppdrag av min pappa igår.....fixa en tårta till söndag :bigeyes: Baka en tårta är inte problemet
Problemet är att dekorera den :( Jag kan INTE......

Kramizz Ewa











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: