Min dag so far.......

Ja, jag har tagit tag i LCHF igen :) Började förra måndagen och la av på onsdagen :bigeyes:
Började om igen i söndags :)

Frukost idag:



2 st kokta ägg, 1½ msk bregott och svartpeppar :love:

Promenad blev det idag :) 73 minuter :)
När jag var på väg hem från promenaden ringde söta Hellen och frågade om jag
bjöd på kaffe :) Klart jag gör................

Så det blev en mugg kaffe och en kokoskaka LCHF förstårs :)
Helene kör oxå LCHF så vi ventilerar mycket om det.

Här är mitt senaste köp av böcker om LCHF



:) :) Här ska börja bakas :)



Den här boken blir intressant att läsa :)

Efter att Hellen åkt hem så blev det en sväng till Willys jag behövde mjölk, champinjoner och lite sådana tillbehör.
Tänkte jag skulle äta lunch lite senare idag så det får bli ett mellanmål nu:


Mellis: 1 bit fetaost, 1 kokt ägg

Ikväll är alla instruktörer på Korpen inbjudna till föreläsning om funktionell träning och sedan
blir vi bjudna på mat :thumbup:

Ha en bra eftermiddag /Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: