Det tar tid :bigeyes:

Att blogg är väldigt roligt men det tar tid och det har jag inte haft i helgen.
Nu ljuger jag nog lite ........sanningen är att jag inte haft lust.
Vad har hänt i helgen då??? En hel del och ingenting :)

Vi börjar på fredagmorgon:

Jag har haft en grymt jobbig vecka med ett blommande eksem :(
Kunde inte jobba mån-tis för jag kunde knappt ha kläder på mig. Jag ringde
hudkliniken och fick en tid fredagmorgon...hm.....

Hur som helst ons-tors jobbade jag men det var fruktansvärt jobbigt. Sen kom då fredag
ÄNTLIGEN!



Hudkliniken Linköping!!

Träffade en helt underbar överläkare :)

Nu blev det pencillin, nya salvor och en sjukskrivning.
Hon tyckte jag skulle  köpa en stor flaska med badolja och BARA bada
2 gånger i veckan och sedan skita i att duscha :bigeyes:

När jag kom ut från apoteket såg det ut som om jag hade varit på maxi och handlat mat:)
en hel kasse full med medicin.

Nu ska jag gå ut på en timmes promenad och med mig har jag:



Min rosa MP3 full laddad med *PINK* :)

Kommer mer om helgen och att jag haft en date med min coatch.

Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: