Till Sickan :)

Har faktiskt aldrig tänkt i de banorna...att jag skulle ha en ålderskris??
Har ingen aning :question:

Vad tror Ni mina blogg läsare??+

hur som helst:

I dag tog vi en promenad :) till stan och köpte presenter till mitt lilla barnbarn
NInja som fyllde 4 år den 16 mars. Det blir kalas i morgon (söndag)
Efter som den lilla tjejen har många leksaker och har fått en del av andra så bestämde jag mig för att
köpa kläder till henne.

Vad tror Ni om detta???


Jacka, klänning, diadem och leggings :)

På stan mötte vi upp Emmelie,Ninja,Sebastian, Elin, Hugo, Jenny och Nova. Vi tog en fika på Texas.
Jag tog kaffe, kladdkaka och grädde :P
Jag åt dock bara upp halva.

Nu sitter jag här i soffan med laptopen i knät och har
precis hällt upp mig ett glas vin.

Nu ska jag njuta :) bye bye See U/Kramizz










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: