Minus på vågen :)

Minus 2,4 kg på 4 veckor :)

Bara så Ni vet.........

Kramizzzz
Postat av: Nina

Hello!

Jag har ju tränat på FG innan, men det är nog 6-7 år sen som sagt.. Sen började jag på Korpen när de öppnade o har väl i princip haft kort där fram tills nu, men inte varit där de senaste åren skäms. Man tröttnar som på så mycket annat helt enkelt, därför valde jag att prova nåt nygammalt nu igen. FG har ju dessutom en massa fler gruppass att välja på, många olika tider, o det är väl det som jag egentligen behöver. Samt tillgång till bassäng för lite vattengympa o bubbelbad.. skönt =)

Så nu blir det nystart.. tror att det stått rätt så still på den där vågen, har inte blivit mycket träning sen Östra stängde, inte mer än hundpromenaderna. Men vi får se i slutet på månaden, förhoppningsvis har man hunnit med ett par pass på FG då oxå o kan bli glad när man ställer sej på väghelvetet =P

Ha det!

http://ninavarblane.blogspot.com
2010-03-18 @ 17:48:00






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: