Fredag :)

Fredag Jiipii!!!
Och vad händer då?? Jo det regnar :( Är inte det olyckligt när det händer så mycket i
Motala just nu??
Man kan undra om det ska regna varje veckoslut.

I dag är jag ledig :) och tänkte gå här hemma och pyssla lite...det behövs städas, tvättas och storhandlas :)
Jag håller just nu på med veckoplaneringen Fredag och t.o.m. nästa söndag :)
Inte lätt kan jag lova.

Så här ser det ut när jag planerar:



som Ni ser så är jag långt ifrån klar.......

Frukost idag:



ca: 1½ dl Turkisk yoghurt med linfrö,solrosfrö och kokos :P 1 ägg och en klick citronmajonäs

Jag har fått ett problem :bigeyes:

Alla mina byxor är förstora :)
vet inte snart vad jag ska klä på mig.
Viktnedgång just nu är - 8 kg sen den 16 februari...
sakta men säkert :)

Jag har inte i denna blogg berättat hur lång jag är eller vad jag väger.......
bara hur mycket jag går ner vecka för vecka.....

Här är mina mått i dagsläget:
Längd 1,69 cm och vikt 66,6 kg :)

Dax att sätta fart...ska väl inte sitta vid datan hela dagen :)

Ha en skön fredag!

Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: