Min helg

Har haft en toppen helg.
Vi åkte ner till stugan på fredagseftermiddagen och stannade till söndagkväll :)

Vi har badat, solat, städat ur gäststugan :) grillat, vilat ja helt enkelt haft det mysigt.

Fredag:

Efter kvällsdoppet så satt vi ute och tog var sin whisky :P



Gottis :)

När vi sitter där i lugn och ro.....vad händer då?? Jo det kommer 8 stycken luftballonger.
Här är några av dom







Lördag:

På lördagen städade vi ur vår lilla bod ifall man får gärster som vill sova över :) 
2 stycken kan sova där. Om man vill så kan man ta med tält...det finns gott om plats för det.



rent och fint nu och ganska mycket som skulle slängas :) Ut med skiten bara

Vi planterde lite oxå:



smultronplantor som jag tog hemma hos min bror och hans fru :)



Hoppas nu bara att de tar sig.



Framåt eftermiddgen blev det ett glas rött :P som jag inte fick ha ifred :bigeyes:



Ser Ni den lille fylle fjärilen :)

Söndag:

Vi fick besök av Fredrik och Kirsi :)
De väntar barn och om 6 veckor är det dax :) spännnde!


japp....det var vår helg.....vid 17.00 tiden på söndagen packade vi ihop för att åk hem :(
men det är snart helg igen och när vi åker ner nästan gång stannar vi i 14 dagar :)

Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: