Fre-lör-sön

Efter en svettig och hektisk fredag så blev det äntligen lördag :)

Först ett par timmars jobb sen hem och svida om.
Därefter tog Ingemar och jag cyklarna och drog ner till stan.
Svettigt svettigt

Vi åt middag och efterrätt på Balkan :P = försenad bröllopsmiddag.
Vi firade 9 år i onsdags :)
En cykeltur hem och fixa lite....Ingemar drog iväg med sina arbetskamrater till hamnen för att
käka gott och dricka bärs

Jag tog cykeln ner till Lotta
Jag hade packat med mig, några öl, cashewnötter och ostbollar.
Väl hos henne så pimplade vi lite öl , lyssnade på härlig musik och Lotta bjöd mig på turkiskt gin :P

Vi duschade :blush: gjorde oss iordning och cyklade ner till hamnen
och så här glada var vi denna lördagkväll.



Söta och glada Lotta



och så glada jag

SÖNDAG:

Sov till 11.00 :O fattar inte...hur man kan sova så länge...
jag var ändå hemma vid halv två i natt.

Vi fick inte så mycket tid min man och jag...*snyft* för när klockan var 16.00 åkte han och jobbade och kommer inte hem förrän på tisdag kväll ;(

Jag åkte och storhandlade både på Öb, Willys och Maxi.

PÅ ÖB hittade jag denna fina spegel :)


Nu ska den bara upp på väggen oxå.

Nu ska Jonathan och jag åka och köpa mjukglass.

Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: