vad händer?

Ja är så in i norden trött på mig själv och på
LCHF just nu ;(

Ska jag vara ärlig så är jag trött på det mesta.......kanske beror
det på denna vinter som aldrig verkar ta slut.
När jag sitter här nu med mitt kaffe :) och tittar ut så snöar det.

Trött på denna värk som far runt i kroppen, trött på att vara helt slut
av ingenting och nu senast
dessa blackouther....ja man kan bli rädd...hua

Jag behöver en nystart av allt. Vad ska jag hitta på???
Allt är precis likadant...dag ut och dag in :thumbdown:

behöver kanske en ny hobby??? skulle vilja lära mig designa bloggar men hur
börjar man med det???

Kanske börja träna på nytt gym.....för att få lite inspiration???

Köra GI-metoden ett tag för att känna längtan tillbaka till LCHF????

kanske köra en shoppingrunda??? :) funkar i alla lägen


Hur som helst så är det dax att fixa det sista och gå till jobbet nu.

See u / Kramizz
PS. som jag känner nu så behöver jag lite tips och idéer från Er :) ge gärna en kommentar. DS







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: