söndag

Svårt att  uppdatera när man inte skrivit i bloggen på ett par dagar...man glömmer lätt ;)

Det har varit sportlov denna vecka här i Motala så min son Jonathan har varit
ledig :)
Så i torsdags bestämmde vi oss för att åka ner till stan och eftersom min bil är trasig
så tog vi bussen

Här sitter Jonathan och väntar.......
Vi gick en sväng i affärerna...Jonathan shoppade ett spel och jag shoppade INGENTING :question:
Vad är det för fel på mig??

Sedan gick vi till Texas och åt en god middag för att sedan ta bussen hem och slappa lite

Fredag: Jag gick till jobbet och gick hem :) i regnet
sen blev det stor shopping på Ica Maxi.

På kvällen blev det taco´s och 2 glas rödtjut :)
och lite tv tittande

Lördag: Jobbade jag ett par timmar och samtidigt gick Ingemar och jag  på handl. utbildning med Jonathan Det är snart dax att börja övningsköra med honom.

På kvällen  var Vi hemma hos Ingemars bror och hans fru på en bit mat. De bor i Mjölby.
Gunnar fyllde år i torsdags. Det var de gamla vanliga personerna där :) två av Yvonne´s systrar med sina män.
Jag har träffad de många gånger förrut och de är trevliga ..problemet är att alla personer de pratar om och platser
har jag ingen aning om vilka de är eller vart det är. Så i 4 timmar fick jag sitta där och lyssna medans de snackade och skrattade. HM....inte kul!!

Söndag!

Vi tog sov morgon :) så skönt!!
Frukost och kaffe sen var det bara att sätta fart för min dotter Emmelie, mitt barnbarn Ninja och så
Emmelie´s kompis Zandra skulle komma på fika.


Zandra bor i Göteborg och är även gudmor till Ninja :)


Ninja hade målat sina naglar :) Hon tyckte hon var så fin


Hon busar lite med mig :)

Så söt så....

Efter maten åkte Ingemar och jag med min bil till Wahlstedts...de ska fixa den i morgon.
Jag tog en promenad därifrån till Willys shoppade lite röd lök och fetaost och Ingemar åkte och jobbade.
Han ska till Göteborg i kväll :(
Jag ensam m.a.o.

När jag kom hem så började jag baka Matig muffins med fetaost och röd lök
(recept och bilder kommer i nästa inlägg)

Kramizz Ewa
Postat av: Zandra






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: