söndag

Tänkte uppdatera lite om vad som hänt här idag :)

Jag sov faktiskt till halv tio....så skönt!! Kaffe och frukost tog säkert en timma det oxå.
Jag älskar att sitta vid köksbordet med mitt kaffe och min laptop LÄNGE!!!

Ringde min svägerska Tina som har fått ganska positiva besked av läkaren från sin
rötgen :thumbup:

Inget jag egentligen vill skriva om här innan jag frågat henne om det är okey.
Men allt såg ganska bra ut...så mycket kan jag säga.

Mina barn Johanna och Emmelie kom med sina flickor och stannade några timmar samtidigt
som jag gjorde matlådor för nästa vecka.

Måndag kl. 09.00 ska jag vara på vårdcentralen för min onda arm.....undrar vad det kan vara
det vet vi i morgon...kanske

Nu är det kväll och inget bra på tvn :(
Så det blir laptopen och kolla bloggar :) Väntar på att min man
ska göra lite te och till det ska jag ha ett par skorpor.

See u 7 Kramizz






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: