Snott design :(

Kan Ni tänka Er vad nedriga folk är..........

Det är en tjej som snott designen som *Shorty* gjorde till min blogg :(

Hur kan man sjunka så lågt????

Så här skriver *Shorty* på sin blogg:

Fyfan vad lågt det är att sno designer, layouter och koder av andra bloggdesigner, speciellt när man själv kallar sig för en :s Fyfan vad jag är arg. Det här ska inte behöva hända. Det finns en tjej som MÅNGA har fått handskas med

jag håller med.

Kolla så får Ni se: www.designbyshorty.blogg.se


Kramizz Ewa
Postat av: DESIGN BY SHORTY

svar: det kan man säga =( sorry för det! (även då det inte är mitt fel) Men hon ska dit rejält! Har mailat blogg.se och skrivit en arg kommentar, om hon inte slutar ska det fan polisanmälas! Blä för sånna.



Det är ju så taskigt både mot mig OCH dig som köpt designen liksom. Ush att det ska behöva hända.



tack för inlägget! Massa kramar!



http://designbyshorty.blogg.se/
2010-02-18 @ 22:20:11
Postat av: DESIGN BY SHORTY

svar: du kan gå in på designadinblogg.se där finns allt :) det var där jag började lära mig, sen kan man även googla! kram

http://designbyshorty.blogg.se/
2010-02-19 @ 21:37:38






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: