Lunch/middag??

Äntligen så har jag köpt hem batterier till min kamera :)

Det blev en promenad till stan och tandläkaren  i det här underbara vädret. Det var kanon skönt!
I bland är det faktiskt bra att bilen är paj så man rör sig lite mer än vanligt.

Inga hål hade jag i alla fall, bar lite tandsten :thumbup:
Jag gillar absolut inte att gå dit men är förmodligen inte ensam om det :)
Nu dröjer det 1 år till......


Jag tog bussen hem och stannade vid Willys och shoppade batterier, tulpaner och
kardemumma...å nu kan jag baka semlor.
Gjorde ju ett ärligt försök i går men hade ingen kardemumma som det ska vara i degen.
Så det var bara att plocka in allt igen,

Blev sen lunch/middag idag. Tur att man har färdigt :) bara att plocka fram
och värma till....

Kycklingfilé, broccoli och lite chilisås.

See u /Kramizz
Postat av: Maria

Tack så mkt:)



Desamma:)



Kram

http://mariaelisabethristo.se
2010-02-24 @ 20:59:05






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: