God Morgon!!

God Morgon.....kanske det skulle varit i morse men jag är ledig och sov till kl. 08.00

Jag har gjort morgonbestyren och ätit frukost + fått i mig 3 koppar kaffe :thumbup:

Nu ska jag ta ett bad och göra mig iordning sen kl. 14,00 ska jag vara hos tandläkaren :S

Det blir promenad dit för min bil har gått sönder.
Det tar ca: 45 minuter till tandläkaren så det blir ett lagom promenads pass idag.
Solen skiner och det är minus 7 ute. Ganska perfekt faktiskt.

På hemvägen ska jag handla lite...bl. batterier till kameran så jag kan ta lite kort
och lägga upp här :)
Blir lite roligare att läsa då.

Trots att jag inte just nu kör LCHF så tänkte jag lägga upp bilder på vad jag äter ändå :)
Är lite GI ala viktväkar stuk.

Ha en skön onsdag /Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: