lördag 11/12

I lördags bjöd vi mina föräldrar, bror och svägerska, barn och barnbarn på julbord.
Lite bilder från denna dag



Emmelie min dotter som jobbade och inte kunde sitta med oss





Göran (min bror) Jonathan och Ninja



Min älskade man :love:



Tina och Göran



Fredrik, Mio och Ingemar



Sophie och Patrik



Ninja och Tindra



Sebastian och Hugo



söte Hugo



Hugo och hans mamma Elin



En suddig bild på mig



Min älskade mamma



Min älskade pappa



Tindra



Min brors efterrätts tallrik :) ser smaskigt ut :P



Min dotter Johanna (som inte kunde vara med på julbordet) men jag tog med mat till henne som hon smaskade
på hemma hos oss sen :)

Ja det var en trevlig lördag :) Sophie och Patrik som kom ända från Västerås följde med hem en stund :)
Vi drack kaffe och pratade lite skit.

Kram Ewa







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: