Problem....

Jag har ett lyx problem :)

Ni som följer mig vet att jag har tappat 5 kg i vikt....med andra ord så är jag halv vägs  :)
Då till mitt problem...

Mina byxor kanar av mig.......så nu har jag bara
ett par jeans som sitter skapligt.

Vad göra? ska jag shoppa ett par nya? eller ska jag vänta tills jag är i mål :question:

Det var mitt problem det.

Nu ska jag snart iväg och jobba i hela 1½ timme :) efter jobb blir det shopping
på maxi...det ekar ganska tomt i kyl och frys nu. Måste ladda upp för en ny vecka.
Gjorde en veckomeny i går och skrev inköps lista. DUKTIGA JAG!

Kvällen blir inte lugn för mitt lilla barnbarn Hugo ska komma hit och sova hos
Farmor och Ingemar. Det blir full fart tills han somnar.

Ha en skön fredag



Kram Ewa







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: