Helgen

God Förmiddag :)

Min helg har absolut inte varit lugn och det brukar den ju inte vara heller.
Som jag skrev i förra inlägget så har vi varit barnvakt till Hugo..



Hugo med sina nya sandlåde leksaker...det var riktigt kul att leka ute. Han ville inte gå in.

Lördagen jobbade jag en stund sedan var det bara att åka hem och städa eftersom vi på söndagen hade kalas.
Nu ska jag vara ärlig och säga att Ingemar hade städat det mesta medans jag jobbade så det var inte så mycket kvar till mig :)

Emmelie kom och hämtade min bil. Hon och några tjejer skulle till Tranås och dansa.
Medans vi sitter och pratar med henne ringer Sebastian och frågar om vi inte kan grilla lite i kväll.
Så Elin.Sebbe och Hugo kom och vi grillade kött gjorde potatis i ugn och hade Pan rich och Örtsås.

Det var sååå gott. Premiär på grill.



Söndag tog jag faktiskt sov morgon och sov till halv nio. det var superskönt. jag har ett tag nu haft sömnproblem eller rättare sagt problem med att somna. När jag väl somnat sover jag bra.

Kalas för Jonathan


Hugo med sin mamma Elin. Hugo kan inte vänta på fikabrödet så han fick ett kokt ägg först :)



Min älskade pappa Hasse :love:



Elin och min älskade mamma Britta :love:



Sebastian (min son) och Erik (Ninja´s pappa) de ser ju ut att ha kul eller?
Jag älskar både de här grabbarna :love:



Mitt lilla barnbarn Ninja och min goe man Ingemar :love:


Ingemar och min son Jonathan :love:


och så jag...tänkte först inte lägga upp bilden för jag är så sårig och torr (eksem) har haft det jobbigt en
längre tid nu men det är ju sån jag är....ibland.

Emmelie var oxå hemma men kom inte med på bild så det får bli ett äldre kort på henne



Min fotomodellstjej Emmelie :love:

När alla hade åkt hem och jag satte mig i soffan då ringer Johanna och säger:
Du kan sätta på kaffe för vi kommer snart....bara att masa sig ur soffan igen
och ut till köket :)

Här kommer lite äldre bilder på Johanna och Anders eftersom jag glömde fota när de var här :bigeyes:



Min älskade Johanna :love: (som snart fyller 30 år)



Anders son Jack



Anders.....på Graceland. Bilden har jag lånat från hans hemsida www.elvis4u2.se Kolla gärna in den sidan.
Finns mycket att se från Anders turnéer och från USA.



Sen helt plötsligt så var den helgen slut

Nu ska jag göra något så roligt som att betala räkningarna........









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: