Pluggar.....

Sitter här på söndags kvällen och pluggar :)


Vatten och ayurveda te!!!

Försöker sätta mig in i hur det ska vara här hemma framöver :)

Min PT hittar Ni här.

Fick mycket inspiration från Familjen Annorlunda Madde som har gått ner 17 kilo på 8 veckor.
Kolla gärna hennes blogg...hon har varit super duktig och det finns många bra tips där.

Hon har i ett inlägg fotat hur hon lagt upp det hela....protein,fett, kolhydrat och grönsaks listor.
Hur hon ska träna och tips och råd!! Väldigt smart tycker jag så därför gör jag oxå listor över maten :P
Här ska tejpas på kylskåpet :)

Mitt tränings upplägg ska Olga skicka den 20 maj.
Antagligen för att jag ska lära mig hur jag ska äta bra först!!

Helgen har gått ganska bra med maten ycker jag....lite för mycket kanske men jag känner ändå att jag har koll!!
Kommer att bli så bra detta!

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: