700 gånger....

så många gånger bara detta år får jag börja om från början.......



2 stekta ägg och 3 skivor bacon :P



1 mugg kaffe med grädde :P

Min fina mugg som jag köpte i Turkiet....ja, jag köpte 4 st i olika färger :)

Ser Ni det Turkiska ögat :)

Enligt turkisk tro, är detta ett skydd mot "det onda ögat". Om någon skulle vilja dig ont och tänker onda tankar om dig, skyddas du av det turkiska ögat. Detta vänder alla onda makter, tankar och vibbar tillbaka mot källan och förgör sålunda denna, istället för dig. Om du har fått ett turkiskt öga som gåva av någon, antas det förlora sin makt ifall du ger det vidare till någon annan. Ögat är personligt och skyddar personen som fått det.

I går fick jag besök av det senaste tillskottet i familjen lille Liam 1½ vecka gammal :love:



Åh så mycket kärlek det strömmar ur mig när jag ser detta lilla barn.

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: