vecka 31

Fullt ös hela veckan :bigeyes:
Ingen blogg tid här inte....

Sophie kom i måndags och Ni kan ju tänka Er att alla ville komma
och hälsa på henne. Jag servade med mat och kaffe :)
För att inte prata om all denna disk *Hua*
Diskmaskinen trasig :(

Tisdag började med att jag fick ringa ögonkliniken och fick en tid på eftermiddagen.
Nu är det salva i ögat fem gånger om dagen som gäller.
Har ett envist herpesvirus där ;(
Men innan dess så han vi med ett smink möte och lunch  hemma hos mamma och pappa.

Märket på sminket är:

Mary Kay

väldigt härliga krämer. Shoppade en del faktiskt :blush:

På kvällen kom Emmelie till oss och vi fixade Taco´s och drack lite vin och öl.
Tänkt var att Johanna oxå skulle komma så det blev en Mor och döttrar fest.
Men hon kunde inte...får bli en annan gång.

Hur som helst Super trevligt hade vi !!


Ingemar och Sophie


Emmelie och jag...kolla in mitt öga....så det ser ut :(
Tråkigt bara att inte kunna sminka sig



Jonathan och Emmelie

Onsdag kom Marcus (en kompis till mina barn) och hälsade på Sophie och fikade.
På eftermiddagen tog Sophie tåget hem till Västerås :(

Nu ses vi inte förrän i oktober.

Torsdag Lung och ro fram till halv tre då mitt barnbarn Hugo kom för att spendera eftermiddagen
med mig och även sova över :)

Allt fungerade perfekt!!

Fredag: Lotta kom med sitt barnbarn Alexandra på fika :) Trevligt!!
Vi var på baksidan i solen och lekte med barnen.



Super söta Alexandra



Super coola Hugo (tyvärr suddig bild)



Lotta och Alexandra.

Nu är det sen eftermiddag och här sitter jag Helt slut efter denna vecka.....men jag repar mig snart.

Ikväll blir det att lyssna på Calle med C på radion och ta ett glas rödtjut.......eller två :)
Kycklingsallad bli det oxå.

Kram alla.
EWA
Postat av: Emmelie!

Åh nu gillar jag att se mig på kort.

Jag ser nu på mig att jag gått ner ett par kilo.



Trivs trivs trivs!

http://www.metrobloggen.se/analys
2010-08-08 @ 00:21:02






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: