Motion, motivation och belöning

Motion, motivation och belöning!!!

Inte alltid lätt och absolut inte i mitt liv.Jag är väldigt tillåtande och tänker ofta att
jag gör det i morgon istället :)

Men som sagt...nu är det slut med det :)

Jag har kostat på mig en PT Olga

Kostdelen:

Har nu i en och en halv vecka kört kostdelen och tycker mig ha fått in det ganska bra.
Problemet är fortfarande helgen som ställer till det lite men jag ska nog få ordning på det oxå.


Har fått några fria mål och tänker använda dessa på helgen.
Fria Mål = Godis, vin, en bit pizza eller vad man nu tycker om.

Jag åt för många fria.........aja baja

Vecka 2 nu och skäpning!!!

Jag väntar med förtjusning på träningsdelen från Olga.
Den har inte kommit än men jag känner på mig att det sker idag.
det betyder inte att jag inte tränar för jag har nu kört gymträning i 8-9  veckor.
20 gånger har jag varit där!!

Motivation

Är svårt ibland....när man kommer hem trött från jobbet och ska till gymmet eller laga nyttig mat.
Jag brukar köra några matlådor åt gången så det finns att värma. När det gäller gymmet så har jag med mig 2 av mina barn. Lite roligare att dra iväg då.

Sen läser jag mycket bloggar och det inspirerar mig.

Belöning

Belöning kan bli helt galet .........Bulle,godis,glass,pizza...no no no
Man ska belöna sig med andra saker och då har Familjen annorlunda  Madde bra tips :)

KLÄDER!!!

Så får det bli sen..........

(man kanske inte ska unna sig något efter bara 2 kg men när jag är under 70 kanske :) )

Sen har jag kommit på en annan bra grej (egentligen tips från PT Olgas blogg) men det
tar vi i ett annat inlägg :)

KRAM!!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: