Min helg

När man ska summera helgen så här i en blogg så kommer man knappt ihåg vad man gjorde i fredags :)
Tänk Ewa tänk!!!

På fredagen lunchade jag med min söta vän Lotta :) 
Nyttig mat på Ströget.
Vi strosade runt lite på stan och kollade läget ....då träffade vi på Lottas lilla barnbarn Andreas


En glad liten kille.

Fredagskväll kom Johanna och Tindra så vi köpte mat från Burger king :)
Absolut sista gången kan jag säga...*Grrr* Johanna och jag ville ha kycklingsallad...tror Ni att det fanns??
Nej!
och det är inte första fredagen som det är slut och klockan var bara halv sju på kvällen.

det är egentligen katastrof för det är ju dag 1 med min PT ...hur som helst så blev det kyckling hamburgare
men jag tog inte stripsen. Man får göra så gott man kan ...ibland!!

Lördag då??

Jag jobbade en stund på förmiddagen.  Johanna,Tindra Ingemar var i stallet. De har knatteridning som Tindra går på varje lördag :)


Efter lunch blev det kalas i Mjölby.

Anna fyller 18 år den 17 maj



Anna Svensson

Hemma sedan på kvällen åt vi Taco´s :P enligt önskemål från Tindra.

Söndag eftermiddag

Lite kalas för Johanna som fyllde 31 år den 13 maj!!



Min pappa med lille Liam :love:


Johanna



Min mamma


Elin



Ett gäng



Samma gäng....

Fick inte med något kort på Hugo men det är klart!! han är inte stilla så länge :D

Det var min helg det!!

KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: