Tusen saker

I dag har jag tusen saker att göra och ingen energi.......

När man power walkar och kör gym ska man inte bli piggare då?

I kväll efter alla tusen saker  så dra vi till sommarstugan :) Paradiset i tillvaron.
I morgon åker vi hem för att fira min bror som på midsommardagen fyller 60 år :love:
Sen tillbaka till paradiset igen.



Göran
min älskade bror


Efter förra helgen i stugan som jag svullade...och gick upp 1,4 kg :(
De har jag nu gått ner igen :) denna vecka
Nu är jag så där bra igen........



Inte världens bästa bild men man ser ändå. Glad att ha gått ner mina svullokilo men....
men mitt första delmål som jag har kommer jag nog inte att klara
i så fall får jag nog sätta en jäkla fart.

och har man tusen saker att göra......så är det väl bäst

Ha en skön midsommar :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: