Min långhelg

Jag hade tänkt att blogga från min Iphone men inte blev det så inte.....
Här kommer ett gäng bilder från min långhelg.

Torsdag:



Mina små Gränna troll :)



Jag gick en sväng och plockade lite blommor



Träffade på en häst



Vårt place...



det blev en liten fin bukett till lilla bordet :)



Ingemar river taket på Boa :) nytt och fint ska det bli...



Min fina diskplats :)



Så här vackert är det framåt sena eftermiddagen/kvällen

Fredag:

Ingemar jobbade och jag var ensam fram till halv tre då jag fick besök av Emmelie, Erik och lilla Ninja :love:



Ninja blåser såpbubblor





Erik även kallad Mulle



väl insmord av solskydd :)





en gädda blev det



Innan man åker hem måste man ta sig ett dopp :)



Kanske bäst att byta kläder innan man sätter sig i bilen....



På kvällen kom Ingemar och Johanna och då kopplade vi av med en alkodrink Gottis!!

Lördag:

På lördagen kom Mattias,Jessica, William.Max, Tina, Göran, mamma och pappa :)
Tog inte så många kort men några blev det



William och Max



Vatten är härligt :)



Pappa med lilla Max







Jessica och Johanna



Jessica och Max..Det var lördagen det...kvällen var lugn och vi grillade kycklingfile och drack ett glas rött

Söndag:



En sväng till hamnen för en glass och latte





En bollmaskin


mycket godis...



Johanna´s och min latte.....:)



Johanna skrapade och målade våra hjul....





Ingemar forsatte sitt jobb på Boa och jag ....ja, jag gick bara omkring och var vacker :)

det var vår långhelg i stugan.

KRam










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: